2023. március 9., csütörtök

Funky Run

Idén ezen a néven rendezték a BBU februári versenyét. 3 éve harmadikként futottam be, tavaly megnyertem a 3 körös félmaratoni távot. Most pedig a 21 kilométer mellett beneveztem a 14 kilométeres midimaratonra is, hogy az igazi maratonra gyűjtsem a kilométereket.

A reggeli tömegközlekedésen a szokásos módon 1/3 buliból hazafelé tartó ittas, 1/3 hajléktalan és 1/3 konszolidált honpolgár ... szerencsére hamar a helyszínre értem.

Az öltözőt most másik helyiségbe tették, amúgy ismertem a járást. A világbajnokságot hirdették mindenhol, ez volt a másik újítás.

ez például elég menő

A 21 km-es királytávot indították először, 9:30-kor. Hamar előrementem, a felvezető bicajos már jó ismerősként üdvözölt. A szokásos taktika szerint a felszíni szakaszt megfutottam, az alagútban a kanyargós és nedves részek miatt óvatosan haladtam. Az első két kört hasonló tempóban tettem meg, az utolsó kört már tartalékolva, így is biztosan nyertem.

Pont 3 óra pihenőm maradt a másik távig. Nyújtottam, átöltöztem, ettem, részt vettem a 21 km díjátadásán, pihengettem, aztán röviden bemelegítettem.

Cseh Laci adta át a 21km-es díjakat
 

Eljött a rajt. Gondoltam, megyek majd az elejével, aztán lesz, ami lesz. Az lett, hogy nem ment az eleje, hanem ismét én tapadtam a felvezetésre. Egész frissen haladtam, persze a mezőny nem tudhatta, hogy már futottam egyet :). Amikor az első kör végén elsőként futottam ki az alagútból, már nagyon akartam a győzelmet. Így is lett, nem engedtem el a végét sem! Két futam, két első hely, összességében 3:55-ös tempó, ami a maratonra is jó lehet majd.

 

a 14 km is megvan!


és a jól megérdemelt fánk




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM harmadik nap: Badacsony-Balatonfüred

A legrövidebb táv, mégis a legnehezebb nap. 43 km. Korán megérkeztünk, volt időnk még ücsörögni, hangolódni. A bemelegítésnek ezúttal is meg...