2022. március 5., szombat

Győzelem Pusztaszabolcson és Kőbányán

A januári szünet után februárban már minden hétvégén indultam versenyen, kettőt meg is nyertem.

Február 6-án a Vértesy lányok hívtak a leányfalusi Futapest terepversenyre. Bár nem terveztem, örömmel velük tartottam, vittek-hoztak. A pálya elég saras, csúszkálós volt, nem hajtottam meg, csak a biztonságos célba érésre figyeltem. Szentendrén beültünk egy étterembe, így majdnem egész napos program kerekedett a 11,5 km-es futam kedvéért.

rajt az emelkedőn

menet közben

biztonságos célba érés
 

Február 12-én Pusztaszabolcsra utaztam a Négy Évszak Maraton első fordulójára. Tavaly ez volt az első élő verseny, idén sem hagytam ki. A régi útvonal visszatért, a focipályáról indultunk és oda is értünk vissza. Ismét Bencével és Lacival osztottuk le a dobogót, de más sorrendben. A rajtnál el voltam foglalva az órámmal, Bence erősen kezdett, de felzárkóztam és tartottam vele a lépést. Erős szembeszél fújt, ő sem viselte jól. A 6km-es fordító előtt megelőztem és onnan nem engedtem ki a kezemből a vezetést. Visszafelé egész kellemes volt, 3:30 körüli tempót tudtam menni, 39:12-t értem el a 10,6 km-es távon, az órám szerint 3:40-es átlaggal.



Bence még elöl

de a végén már én
 

Február 20-án Kőbányán rendezték - 2 év után - a BBU Föld Alatti Futást. 2020-ban a 3. helyet szereztem meg Náray Balázs és Filipszki Peti mögött, ezúttal nem adtam esélyt másnak. Petivel most is összetalálkoztam a rajtnál, Balázs egy másik távon indult. Három 7 km-es kört kellett teljesíteni, amiből 2,5 km a kőbányai pincerendszerben vezetett. Az első körben még közel volt egy futótárs, de a második kör elejére leszakítottam és kényelmesen vezettem a végéig. Az első két köröm azonos idővel sikerült, a harmadikat már kényelmesebbre vettem. A fordítóknál láttam a mezőnyt - egész pontosan már nem láttam a vetélytársakat. 1:23:11-gyel értem célba, simán tudtam volna még erősebbet futni, ha szorosabb a verseny. A részidőimmel a 7 és 14 km-es futamon is élen végeztem volna!

a futamról nem volt kép a FB-n, de a lényeg

Február 27-én a Split Maratonon indultunk a szekszárdiakkal együtt. Ez majd megér egy külön posztot :).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...