2024. augusztus 14., szerda

WMACS utazás

2024. augusztus 11. Göteborg nulladik nap

Idén az olimpiára a korábbi éveknél kevésbé voltam rágerjedve, hiszen rögtön utána kezdődik a saját világversenyem. Tavaly az EB-n picit szerencsésebben jött ki a menetrend a szeptember végi dátummal, idén ezt dobta a gép. Majd nyaralok a VB után.

Eljött a nap, összepakoltam - azaz mindent bedobáltam a sporttáskába, 13 kilót sikerült összehozni a 20 kilós súlyhatárhoz. Sógorom kivitt a reptérre, ott hamar elintéztem a kötelező köröket, utána vártam egy órát a kapu nyitására. Közben összetalálkoztam több magyar atlétával. Előre kérték, hogy a reptérre mindenki a mezben menjen, nyilván csak én voltam abban.

Az út simán ment, csak egy gyerek üvöltött néhányszor tíz percet. Az utaskísérők vagy hat alkalommal próbáltak eladni valamit, én az újságomba temetkeztem. Landolás után alig kapcsoltam be a telefonom, már hívott a taxi – a szállásfoglalás mellé ingyen transzfer járt.

Becsekkoltam a hotelba, aztán vacsora előtt még felderítettem kocogva a környéket. Nagyon tetszik a város, ez a rész picit emlékeztet Bécsre a két folyócsatornával. Sok villamos, csomó bicikliút. Napos, de szeles az idő, kellemesen hűvös, hosszú ujjú póló kellett este.




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

WMACS kilencedik nap

2024. augusztus 20. Göteborg kilencedik nap Az utolsó napomon elmentem a kedvenc tésztabáromba ebédelni, és előre bevásároltam a vacso...