2024. augusztus 11., vasárnap

Kijöttem a gödörből

Idén elindulhattam az OB-n 3000 akadályon. Igaz, nem is neveztek annyian mint tavaly és nem is a csepeli stadionban rendezték. Nekem mindenesetre ez nagy ajándék volt, és az MTK pályára bringával is tudtam menni (mint tavaly a csapatbajnokságra). Bemelegítettem a patakparton, aztán szépen végigfutottam a versenyt, a papírforma szerint 6. lettem. Egyenletes, jó futás volt, a vizesárkot pontosan ugyanúgy vettem minden körben. 

itt előzött meg Palkovits Pisti, haha

Másnap a régóta kinézett Rácalmási Szigetfutáson nyertem a 11 km-es távon. Aranyos kis település, annak idején bicajtúrán jártam ott. A Jankovich Kúriától indultunk, egy kör a szigeten, majd vissza a versenyközpontba. A sziget első fele könnyebb volt, árnyékosabb és jobb a talaj. A második része kicsit küzdősebbre sikerült és az útvonalat is kellett egy helyen keresni. Kb. 4 perces átlagot sikerült hoznom és biztosan nyertem. 

a verseny oldalán nem találtam képet, szóval az érmek
 

Elutaztunk a horvát szenior OB-ra is, ahol megvédtem az 1500 és 5000 méteren az első helyem. Nagyon meleg volt, még jobban, mint tavaly. Az 1500 méteren sokat várakoztattak a rajtnál, horvátul magyaráztak, nem értettem, mit. Végre elindították, persze elrohantam az első kört, de aztán szépen megtaláltam a tempót, még tartalékolni is tudtam, de megfutottam a tavalyi időm. A hosszabb távon picit elmaradtam az egyéni csúcstól, mert az utolsó pár körben már nem hajráztam.


szoros verseny az 1500-on, ja nem :)

Beneveztem az Újpesten rendezett "Szabó István emlékversenyre", legalább megismertem a helyi atlétikai pályát. Szombat este a 3000 akadályt, vasárnap 5000 métert futottam. Ez nem sikerült olyan jól, az akadályon nem éreztem a ritmust, a síkon pedig megfájdult a csípőm; becsületből, edzés gyanánt azért végigmentem.

A VB előtt még egy versenyre akartam volna menni, de a munkahelyi létszámproblémák miatt el kellett engedjem. (Az egyik kollégától megváltunk, közben egy újat és egy visszatérőt felvettünk.) Természetesen beszámolok a további eseményekről!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

WMACS kilencedik nap

2024. augusztus 20. Göteborg kilencedik nap Az utolsó napomon elmentem a kedvenc tésztabáromba ebédelni, és előre bevásároltam a vacso...