2024. augusztus 16., péntek

WMACS első nap

2024. augusztus 12. Göteborg első nap

A mai napon egyetlen feladatom volt: a rajtcsomagot átvenni. Délben nyitott a regisztráció a fő stadion melletti edzőpályán. Slottsskogsvallen, már le tudom írni segítség nélkül. Átsétáltam a városon, meg a Slottsskogen parkon (mondtam, hogy le tudom írni segítség nélkül), ahol majd a mezeit rendezik. A mezei miatt vagy sem, de egy csomó út le volt zárva a parkban, úgyhogy sok kóválygás után 11:50-re érkeztem csak meg.

De a sétánál még hosszabbnak bizonyult a várakozás, két órát álltam sorban a rajtszámért. Mire rájöttem, hogy előtte kellett volna kajálni, már késő volt. Egy hosszú sor, ami a végén az országok kezdőbetűje szerint vált szét kábé ötfelé. Nyilván Németország, Nagy-Britannia, Franciaország és India is a mi sorunkban, a legnépesebb küldöttségek. Gyorsan elmentem egy pizzáért és utána próbáltam még két egyszerű kérdésemre választ kapni, de nem tudták a választ.

Visszamentem a szállásra villamossal, felvettem a drága pénzen vett nemzeti szerelést és irány újra a Slottsskogsvallen, a megnyitó ceremónia. Összegyűltek a csapatok, páran mi magyarok is és bevonultunk a stadionba. Egy tiszteletkör után minden atlétát felültettek a lelátóra, hogy beszédeket hallgasson. A beszédekről hamar megszöktem, hogy legyen idő átmozgatni.

ifjabbak az új 575 márkájú szerelésben

a rutinosak nem vették meg a legújabb szerelést :)


 Holnap este 18:50-től futok a Björlanda stadionban 3000 akadályt. Jó lenne már egy 10:20-as idő!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

WMACS kilencedik nap

2024. augusztus 20. Göteborg kilencedik nap Az utolsó napomon elmentem a kedvenc tésztabáromba ebédelni, és előre bevásároltam a vacso...