2024. augusztus 23., péntek

WMACS nyolcadik nap

2024. augusztus 19. Göteborg nyolcadik nap

Kivételesen már reggeli után átmentem Slottsskogsvallenbe, vettem egy jegyet, nem volt kedvem sétálni. 36 korona egy jegy, ami másfél óráig érvényes. A villamos kábé 36 perc alatt átvitt.

Megnéztem pár kétszázas előfutamot, figyeltem a rajtgép használatának technikáit. Volt, aki nem is használt rajtgépet és mégis az elsők közt ért célba a futamában. Aztán egy magyar párossal beszélgettem, a férj szurkolt; Bianka, a feleség ugrott távolt, de nem került be a kisdöntőbe.

Átbuszoztam búcsút venni Björlandától, a hármasugrás döntőjére odaértem. Betti – a másik félvér fekete magyar lány – negyedik lett ebben a számban. Sajnos látszott rajta az elmúlt napok lázas betegsége, nem volt igazi lendület a nekifutásában. (A roham szó használata ebben a mondatban rosszul hangzott volna.)

Egész komoly magyar brigád gyűlt össze, Melindáék, Losonci Laciék; együtt megnéztük az M45 kalapácsvetést, ahol egy második helynek örülhettünk Küllős Péter révén. Van itt is mindenféle érdekesség, például a győztes albán férfi kétszeres olimpikon és készült Szombathelyen is.

Björlanda hangulatképek



 

Éppen felfértem még az emeletes buszra, aztán a központi stadiontól hazasétáltam, át a parkon, ahol már kijelölték a holnapi mezei futás pályáját. Nem tűnik veszélyesnek, holnap a negyedik körben már biztos az lesz. De okosan kezdek majd, csakúgy, mint az ötezren! 15:40 a start.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

WMACS kilencedik nap

2024. augusztus 20. Göteborg kilencedik nap Az utolsó napomon elmentem a kedvenc tésztabáromba ebédelni, és előre bevásároltam a vacso...