2024. augusztus 27., kedd

WMACS kilencedik nap

2024. augusztus 20. Göteborg kilencedik nap

Az utolsó napomon elmentem a kedvenc tésztabáromba ebédelni, és előre bevásároltam a vacsorához valót, hogy ne a futam után kelljen még a boltban kóvályogni (és hideg legyen a sör este). Aztán végül egy kis étteremben ettem egy menüt, de jó lesz holnapra is a vett kaja. Reggeli után el is kell induljak a reptérre.

Nade ne szaladjunk ennyire előre. 36 korona árán átvillamosoztam Slottsskogsvallenbe (valószínűleg utoljára írtam le), megnéztem a 400-as előfutamot, sajnos Várdai Peti nem jutott tovább. Átsétáltam a „non-stadia” helyszínére a parkba (megígértem, hogy nem írom le), ahol más korosztályok már csapatták a mezeit. Rajtam kívül két magyar nevezett M35-ben, de csak Koszár Zsoltot találtam meg, a másik srác nem indult. Én meg itt küzdök, hogy a csapat miatt lenevezhessek ebbe a korosztályba …

Sebaj, bemelegítettem, aztán vártam az M35-M40-M45 összevont rajtot. Ahogy kellett, kilőtt az eleje. Én megbeszéltem magammal, hogy edzésnek lefutom, de nem csapom szét magam feleslegesen. Az emelkedőket megtoltam, amúgy könnyed mozgással haladtam. Ez két körig bizonyult igaznak, a harmadikban eljött a holtpont, szerencsére a negyedikre tudtam újítani. A rajt után beállt sorban én már csak előztem, engem senki nem előzött meg, ez mindig jót jelent. A pályán két-három helyen volt süppedősebb sár, a többi részen fű vagy faforgács, néha műfű. Telibe 30 percet mentem, nem sokat lassulva.

Összességében jó élménynek éltem meg ezt a versenyt, azt is látva, mennyit kellene még fejlődni a nemzetközi élmezőnyhöz. Remélem, holnap sima lesz az utam haza, csütörtökön edzés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

WMACS kilencedik nap

2024. augusztus 20. Göteborg kilencedik nap Az utolsó napomon elmentem a kedvenc tésztabáromba ebédelni, és előre bevásároltam a vacso...