2024. augusztus 22., csütörtök

WMACS hetedik nap

2024. augusztus 18. Göteborg hetedik nap

Egy nap szünet után folytatódtak a versenyek, de pont az Ulleviben már nem rendeznek több számot, csak a másik két helyszínen. Ezért sajnos a busz sem közlekedik, csak a tőlem messzebb eső két helyszín közt. Ma nem is szerepelt sok magyar versenyző, a 200-as futamokra átsétáltam, de azt persze a mieink pont lemondták a tegnapi 4x100-as váltó után. Így megnéztem egy rúdugródöntőt és másik 200-as futamokat. Visszafelé megszemléltem a parkban a mezei futás versenyközpontját és egy másik üzletláncnál vásároltam meg a vacsorához valót.


Slottsskogen park


Haga városrész


szép épületek


 

Sok pozitív dolgot írtam. Most összegyűjtöttem, ami nem tetszik a versenyen.

  • Nevezéskor nem lehetett előre tudni a versenyek pontos beosztását, csak a versenyszámod dátumát. Így, aki időben foglalt szállást az egyik helyszínhez közel, az esetleg megszívta. Lásd fent.
  • A tömegközlekedés a versenyzőknek ingyenes kellene legyen. Így elég lenne Slottsskogsvallen és Björlanda közt transzfer buszokat járatni. Ullevi busszal, villamossal könnyen elérhető.
  • Ha már nem ingyenes a tömegközlekedés, akkor a nyitónap a becsekkolás miatt is kellett volna már transzfer busz.
  • A becsekkolásnál egy vászonszatyrot kaptunk, benne a rajtszámot és biztosítótűket. Semmi emlékérem, plakát, semmi.
  • A helyszíneken a menü mindig ugyanaz. Hamburger, fish&chips, pizza, hotdog. És drágábban adják, mintha beülnél valahová. Nincs is nagy buli a büfékben.

Összességében sokkal tisztább és szervezettebb az egész, mint a tavalyi EB, de az itt felsorolt dolgok Pescarában jobbak voltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

WMACS kilencedik nap

2024. augusztus 20. Göteborg kilencedik nap Az utolsó napomon elmentem a kedvenc tésztabáromba ebédelni, és előre bevásároltam a vacso...