2024. augusztus 21., szerda

WMACS hatodik nap

2024. augusztus 17. Göteborg hatodik nap

A második versenyszámom, az 5000 méter. Délelőtt, a közeli Ullevi stadionban. Elég nagy hodály ez a régi Ullevi, kevésbé telt meg és így kevésbé is volt hangulatos. A helyi focicsapat már az új Ulleviben játssza a meccseit, ahol – modern stadion lévén – már nincsen futópálya a fű körül. Viszont a mi Ullevi stadionunkban nagyon jó Mondo a borítás.

régi Ullevi belülről

új Ullevi kívülről
 

Több, mint hatvanan neveztünk erre a számra, három időfutamra osztották a mezőnyt a nevezéskor megadott idő szerint, én a 16-17 percesek közt kaptam helyet. Nem tudtam, mit várhatok, végül is úgy döntöttem, csak rámegyek a futamgyőzelemre.

200 méter után élre is álltam, széthúztam a mezőnyt. Senki nem akart vezetni, szurkoltak is nekem a magyarok, úgyhogy 8 körig vittem a bolyt. Ekkor páran megelőztek, itt kellett volna tapadni rájuk, de sajnos elszalasztottam a lehetőséget. Két fáradtabb kör után az utolsó félkört még meg tudtam nyomni. Éppen elmaradtam az egyéni csúcsomtól két másodperccel. Bennem van egy 16:40 ebben a formámban, de majd kijön máskor.


pár sprint még a pályán

szólítanak




"on your mark"

start


hagyományos közös fotó a futam után

Evelynéknek köszönöm a fotókat és a szurkolást!

 

Még megnéztem a női 800-at, Járay Venter Melinda 4. helyen végzett (W45, 2:22-es idővel). Aztán átbuszoztam Slottsskogsvallenbe (már vártátok ezt a nevet), egy kis bandázásra a magyar csapattal. Csináltunk pár fotót, gratuláltunk a két bronzérmesnek (Papp Napóleon magas, Bodnár Gábor tízpróba), megváltottuk a világot, ahogy kell. Többen holnap hazautaznak, mások még meg sem érkeztek, nagy a forgatag.

 

Napóleon, én, Bettina, Evelyn, Gábor

háttérben a Slottsskogsvallen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

WMACS kilencedik nap

2024. augusztus 20. Göteborg kilencedik nap Az utolsó napomon elmentem a kedvenc tésztabáromba ebédelni, és előre bevásároltam a vacso...