2024. augusztus 18., vasárnap

WMACS harmadik nap

2024. augusztus 14. Göteborg harmadik nap

A tegnapi nap sokáig tartott, így ma később keltem és mentem reggelizni. Pont ugyanannyian voltak, mint tegnap, pedig a hotel próbál idősávokat kitalálni. Viszont a menü bőséges, fel is tankolok szépen.

Reggeli után elmentem szurkolni a ma versenyző magyaroknak. A buszsofőr kissé fogalmatlan volt és nem indult el a megadott időben, aztán végül át kellett szállni egy másik járatra. Ezt megpróbálták megmagyarázni, de nem a szavakat nem értettem. Utóbbi busz vezetője rögtönzött idegenvezetéssel próbálta oldani a hangulatot, még előtte egy Puerto Rico-i versenyző spanyol zenét bömböltetett 20 percig. A pulzusom tehát felment futás nélkül is.

Szerencsére, mire odaértem a Slottsskogsvallenbe (mindennap le fogom írni), Szekeres Zsolt még nem szállt be a rúdugrásban. Aztán nem ment olyan jól neki, 440 cm-rel az 5. helyen végzett. Az OB-n sikerült 470-nel második lehetett volna. Egy német srác nyert, 511 centivel megjavította a VB-csúcsot. Asiama Evelyn futott még egy 100 métert az egyik előfutamban, nem jutott tovább. Kibeszéltük a versenyünket az örök és megbonthatatlan MATE-GEAC – Ikarus – Csömörsport barátság jegyében, utána én lőttem némi kaját a világítótorony formájú büfében.

rúdugrás testközelből


Slottsskogsvallen

 

Délután lefutottam a feladatot, pont a csúcsforgalomban, hangulatos volt a svéd kocogók közt elvegyülni a sárga csömöri mezben. A futást megfűszereztem azzal, hogy egy temetőben nyomtam a repülő 100-akat. Mindenkinek ajánlom.

Délután birtokba vettem a hotel mosószobáját: kimostam az izzadt cuccokat, ne folyton a zuhany alatt kelljen már öblögetni. Még a szárítógépet is beizzítottam, minden jó dolgot ki kell próbálni az életben. Estére megérkeztek a felhők, holnaptól esőt jósolnak és 15-20 fokot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

WMACS kilencedik nap

2024. augusztus 20. Göteborg kilencedik nap Az utolsó napomon elmentem a kedvenc tésztabáromba ebédelni, és előre bevásároltam a vacso...