2024. augusztus 19., hétfő

WMACS negyedik nap

2024. augusztus 15. Göteborg negyedik nap

Ma sikeresen szurkoltam a magyar versenyzőknek. Slottsskogsvallenben Grábner Timi megnyerte a gerelyhajítást 41 méterrel, Bodnár Gábor pedig a harmadik helyen zárta a tízpróbát. 



Én továbbá sikeresen felfedeztem a stadion melletti kajás sátrat, ahol kiváló meleg ételeket is lehet kapni. Kora délután Járay Venter Melinda 800-as előfutamát tekintettem meg már az Ulleviben – továbbjutott a döntőbe. Erős idők születtek, nőknél 2:20-2:30 közt, férfiaknál 2:04 alatt kellett a fináléhoz. 45-49 éves korosztályról beszélünk.

 

Göteborg nagyon tetszik. Elég rendezett és tiszta, de nincsen steril érzete. Sokan bringáznak, kocognak, sétálnak. Ebédidőben a dolgozók kiülnek a folyópartra közösen. Az autós forgalom nagy, hiszen közel az autópálya, mégis ritkán hallani dudálást. A gyalogosokat már-már indokolatlan előzékenységgel engedik át, pedig nincs is zebra.

Vásárolni a helyi coop-ba járok, ami itt zöld színű. Hasonló visszaváltó automata működik, mint otthon. Az üveget nem váltotta vissza, úgyhogy dobozos sört veszek. Az is max 3%-os, rendes szeszt nem lehet kapni a boltban (mondjuk, nem is kell most). Fizetni csak kártyával lehet bárhol, még szerencse, hogy jól elhoztam a dugi euróimat, svéd korona a pénznem. 35-40 a váltószám a magyar valutához képest. Majd kiderül, mikor jön a hó vége.

Holnap szünnapot tart a VB, de ne aggódjatok, biztos találok valami izgalmas témát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

WMACS kilencedik nap

2024. augusztus 20. Göteborg kilencedik nap Az utolsó napomon elmentem a kedvenc tésztabáromba ebédelni, és előre bevásároltam a vacso...