2024. augusztus 18., vasárnap

WMACS második nap

2024. augusztus 13. Göteborg második nap

Az első versenynap. Nemcsak nekem, az egész VB-n is. Az én versenyszámom 3000 akadályhoz méltóan a napi program végén szerepelt. Szóval ráértem később kelni, reggeli után pihengetni, aztán felfedezni a közeli tésztabárt.

Most már elindult a buszos ingajárat is az atlétáknak (tegnap is hasznos lett volna). Először az Ullevi stadiontól utaztam Slottsskogsvallenig, aztán Slottsskogsvallentól Björlandába. Ullevi és Björlanda közt nincs közvetlen járat, persze a két buszos útvonal nagyban átfed.

Sebaj, megérkeztem Björlandába. Nagyon pöpecül néz ki, mintha egy IKEA-katalógusba véletlenül egy atlétikapálya fotója került volna. Zöld környezet, szép fa lelátó. Plusz kellő mennyiségű mobilvécé taktikai kekszelések céljára. A stadionkerítésen túl remek murvás út, bemelegítésre kiváló.

pár letöltött kép a stadionról


 

Sokan neveztünk a futamra, alig fértünk el a 8 sávban. El is engedtem az elejét, nem akartam verekedni a pozícióért. Fél kör után letisztult a kép, be tudtam sorolni az egyes pályára. Innen már csak szedtem össze az embereket, szépen előzgettem, engem már senki nem előzött meg. A vizesárok egész hűvös volt, frissített, jólesett. Talán csak két körrel a vége előtt éreztem, hogy fáradok. Még egy bolyt el akartam kapni, de az már nem jött össze. A saját órám szerint 10:27 végével értem be, ez meg kell legyen! Összeszedtem a cuccomat és megnéztem a honlapon a hivatalos időt. 10:28.01, valóban egyéni csúcs! Fizikailag még talán maradt benne 10 másodperc, viszont fejben nagyon rendben volt. Most pár nap szünet, szombaton nyomom az 5000 métert ezzel a lendülettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

WMACS kilencedik nap

2024. augusztus 20. Göteborg kilencedik nap Az utolsó napomon elmentem a kedvenc tésztabáromba ebédelni, és előre bevásároltam a vacso...