2024. július 13., szombat

Kijönni a gödörből

Mit lehetett tenni, csináltam tovább az edzéseket. Legfeljebb ezeket a hegyi OB-kat elengedem majd a későbbiekben. Amúgy is elkezdtünk készülni a pályaversenyekre, előkerültek ismét a gátak. A rövidebb távok mellett is összejött 460 km májusban, de az első hétvégén rendezett UB azért megdobta ezt az adatot.

UB csapat, kategória 5. idén
 

A Kékes OB után 3 hétig nem versenyeztem, a Budapest Openre ismét beneveztem. Vasárnap rendezték a 3000 akadályt, szombaton a síkot. Elég közel van az Ikarus pálya, bicajjal tudtam menni. Az első nap a síkot csak azért vállaltam be, hogy a szöges cipőt szokjam. Picit elmaradtam az egyéni csúcsomtól, még nem volt meg a kellő sebesség. Másnap az akadály sem ment túl jól, gyorsabban kezdtem a kelleténél és már féltávnál bezsibbadtam. Becsületből végigmentem, nem akartam kiállni. Sebaj, ez volt az első pályaversenyem idén.

Az edzések aztán egyre jobban mentek, pedig sokszor fáradt voltam (munka, kertészkedés, egyéb teendők miatt). De szerencsére volt pár szabadnapom, tudtam pihenni is.

Június 9-én Zolival - és idén Kingával - ismét elindultunk a Mozdulj Ipolyság versenyen. Szuper kis családias esemény volt újra és sikerült megint megnyernem a 7.5 km-t. Zoli második lett 5 km-en, Kinga sajnos feladta (ő elég sokat versenyzett már idén). Bár helyén kezelem - tényleg egy kis családias futam -, jót tett az önbizalmamnak.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

WMACS kilencedik nap

2024. augusztus 20. Göteborg kilencedik nap Az utolsó napomon elmentem a kedvenc tésztabáromba ebédelni, és előre bevásároltam a vacso...