2024. május 5., vasárnap

Készület a BSZM-re 2.

A Gánt Trail-ig megvolnánk, lássuk tovább!

A március 4-i héten az edzésnapok reggelén is futottam, vasárnap pedig a Pécs-Harkány versenyen vettünk részt. Mentünk együtt a csapattal, többen beneveztek erre a 25 km-re. Mátékát is elvittük kocsival.

Nem stresszeltük túl a rajtot, kábé 3 perccel a start előtt álltunk be. A második kilométertől máris emelkedett, eredetileg Viktorékkal akartam együtt futni, de inkább elengedtem őket. Nagyjából egyedül mentem végig, néha egy váltóhoz csatlakozva. Nem volt minden rész könnyű, de a jelszavam szerint a BSZM-ig "nincs nyünnyögés". Az utolsó emelkedő aljánál megközelítettem Viktort, Tóni bejött mellém kocsival, mondta, hogy utolérhetem. Úgy is lett, szépen ledurrantottam "Papit". Aztán egy lejtő és be Harkányra - hosszúnak tűnt a vége, de csak megérkeztem! Abszolút 7. és korosztályos 1. hely.





 

Kis levezetés után kihasználtuk a nevezésben foglalt gyógyfürdőzési lehetőséget, remekül kilazított 20 perc alatt is. Az eredményhirdetésnél a pécsi UB csapattársaimmal beszélgettem, ők a családi váltó bronzérmét szerezték meg :)


A március 11-i hetet már könnyűre vettem, két napot is kihagytam kéktúrázás okán, a többi napon könnyen futottam. Elsősorban a takarékos mozgásra figyeltem, amire szükség lesz a BSZM-en. Lazán, hatékonyan, semmi felesleges mozdulat.

A BSZM hetében hétfőn és kedden egy-egy rövid edzést nyomtam, szerdán már Siófokon mozgattam át. De ez már egy újabb történet ...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM első nap: Siófok - Fonyód

4 év után ismét kiírták a Balaton Szupermaratont. Tapasztalt(abb) futóként ismét beneveztem és merész célként kitűztem magamnak a dobogó elé...