2024. április 14., vasárnap

Készület a BSZM-re

A januári távot még sikerült fokozni: februárban 560 km-t gyűjtögettem össze. Lássuk, hogyan is sikerült mindez!

Sok edzés. Konkrétan 2 pihenőnapom volt, 27 nap futás. Február 5-11. közt tartottunk egy edzőhetet, napi 2 edzéssel, összesen 180 km-t sikerült futnom. Az utolsó napi 40 km-hez ott kellett lenni fejben.

A következő héten könnyítettünk, csak 100 km-t futottam, és még egy kis Kéktúra is belefért. Aztán 123 és 142 km.

Két versenyen indultam, a BBU-n és a Gánt Trail-en. Utóbbi már márciusra esett, de a hét eleje még február volt :).

A BBU februári félmaratont zsinórban harmadjára nyertem meg. Mindig egy jó felkészülési verseny és közel is van. Ezúttal futódiszkó volt a tematika, jó hangulatot csináltak. Sajnos a három távot (7, 14, 21 km) egyszerre indították. Ezért egyrészt nem tudtam a tavalyihoz hasonlóan több távon is kilométereket gyűjteni, másrészt a lekörözgetés igencsak lelassított a második-harmadik körben. El is csúsztam, megzúztam a térdeim, úgyhogy felemás érzésekkel zártam a futamot.

rajtszámátvétel

rajt celebekkel

futódiszkó a föld alatt

 

A Gánt Trail-re már előző este leutaztam, becsekkoltam a helyi panzióba. Lefutottam a penzumot a faluban, aztán néztem egy kicsit a fedettpályás atlétika vb-t a tévében. Reggel hamar felvettem a rajtszámot, aztán megszemléltem a terepet bemelegítésképpen. Az eső megtette a hatását, a versenyen is volt dagonya rendesen, főleg a második körben. Az első körben vezettem, a végén beért egy sporttárs. A második körben az emelkedőn picit gyorsabb volt, nem akartam kicsontozni magam, beértem a második hellyel. Ugyanaz volt a nyeremény, plusz az elsőkről egy karikatúra is készült, ezt megúsztam :)

a bánya


cél


díjátadó
 

A végére egy jó hír. Februárban rendezték a hagyományos csömöri sportbált, amelyen megkaptuk az Év csapata díjat :D.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Készület a BSZM-re

A januári távot még sikerült fokozni: februárban 560 km-t gyűjtögettem össze. Lássuk, hogyan is sikerült mindez! Sok edzés. Konkrétan 2 pihe...