2023. november 9., csütörtök

Pescara EMACS utolsó rész

2023. október 1. vasárnap

Reggel korán kellett kelnem, először az EB során volt ilyen. Egyrészt a verseny előtt 3 órával szoktam enni utoljára, másrészt az első buszt kellett elérjem. Szerencsésen megérkeztem a stadionba, ahol olaszos lazasággal készültek a futamra: 1 órával a rajt előtt még semmi nem állt készen.

Először hát nagyon könnyen melegítettem, aztán amikor a csomagmegőrző is megnyílt és le tudtam adni a felszerelést, akkor már erősebben. A call room procedúra után futottam még egy kilit, de már úgy beálltak a rajtba a futók, mintha el akarnák lőni 10 perccel idő előtt. Ezt az érzetet az olasz szpíker karattyolása is erősítette.

Picit előrébb furakodtam, ne a tömegből induljak, így csak 20 másodpercet vesztettem a startnál (számoltam). Ésszel kezdtem, figyeltem az órámat, 3:30 körül. Egy bolyt is elkaptam és velük mentem. Pár kilométer után picit erősítettem és felkúsztam egy másik bolyra, ami persze pont felbomlott. Sebaj, nyomtam tovább, vissza a stadionhoz, 36-37 perc körül teljesítettem az első kört, teljesen jó. A második körben sajnos picit gyengült a tempóm, főleg a hidak emelkedői viseltek meg (összesen 4 híd volt). Igyekeztem pozitív maradni és felszívni magam. 2 gélt is bedobtam, 7 és 14 kilométernél. Biztos segítettek, legalábbis semmi gyomorproblémát nem okoztak. Más frissítőt nem is vettem, illetve egyszer vízzel leöntöttem a fejem.

A befutót kicsit bénán intézték, a stadion előtt kitették a célkaput, de maga a célvonal a 100 méter céljában volt. Elég félrevezető tud lenni 21 km tempózás után. 8. lettem a korosztályban, reális egyéni csúccsal is legfeljebb 2 futót tudtam volna megelőzni. 71 perc elég volt a győzelemhez. Régen futottam már hosszabb távot 10-12 km felett, rám fért. Siófokon meglehet majd a 3:30-as tempó.

Ettem két kis pizzát, ittam egy csapolt sört, nagyon jólesett. Aztán elindultam haza. Vonat Rómába, majd átszállással a reptérre, most itt várom a kapunyitást.

vonatút közben

Róma Fiumicino reptér

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Készület a BSZM-re 2.

A Gánt Trail-ig megvolnánk, lássuk tovább! A március 4-i héten az edzésnapok reggelén is futottam, vasárnap pedig a Pécs-Harkány versenyen v...