2023. november 7., kedd

Pescara EMACS 8. rész

2023. szeptember 30. szombat

Az utolsó teljes napnak van egyfajta melankóliája, talán ti is szoktatok ilyet érezni. Még itt vagy, de már fejben útra készen. A délelőtti versenyek nem annyira kötöttek le: mire odaértem, a magyar hármasugró befejezte a szereplését, a váltókat pedig még nem indították el. Sétáltam hát egyet a városban, megnéztem a tengerpartot és a vagány Ponte del Mare hidat. Ennek a lábánál valami tüntetés fogadott: egyenruha, zászlók és skandálás. Közelebb érve kiderült, hogy csak önkéntes szemétszedésről van szó. „Plastic free” feliratú pólókban nekiálltak takarítani a parton – egyszer használatos gumikesztyűben... Csömörön az önkormányzat ilyen alkalmakra munkáskesztyűt ad, intenzíven használva is egy évig hordható. Mindenesetre a fiatalok hasznos munkát végeztek, elég sok a szemét sajnos.



 

Visszatérve a stadionhoz, kiszurkoltam a gyalogló lányok győzelmét; elég unalmas az a 20 kilométer, közbe is iktattam két fitneszprogramot (ebéd és kávé). A jól végzett munka örömével elindultam haza a szállásra, de nem jött a busz. Úgyhogy a boltban vásároltam még némi hideg élelmet, a következő buszt pedig majdnem lekéstem, de már ügyesen elsajátítottam a „ragazzi, álljá’ meg!” című kecses kézjelzést. Aztán elvégeztem az edzésprogramot, vacsoráztam, összepakoltam.

Holnap 9-kor félmaraton, fél 3-kor vonat Rómába, este 10-kor repülő haza.

A jó félmaratonhoz: akárhová is tudok beállni a rajtban, türelmes futás, max. 3:30-ban kezdve; csak magamra figyelve, de lehetőleg egy bolyba beállva; a gélt pedig be kell venni féltávnál, nem ballasztként végighurcolni. Ha végigfutom egyenletes tempóban a távot, az is tökjó, de hátha tudok még gyorsulni is. Mindent szeretnék kiadni magamból a második körben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...