2023. november 7., kedd

Pescara EMACS 7. rész

2023. szeptember 29 péntek

Ma természetesen regeneráló napot tartottam. Délelőtt egy könnyű futás – majdnem sikerült 5 percesben – délután egy kis versenynézés a stadionban, és masszíroztattam is. Én fizettem érte, de sok nemzet hozott saját masszőrt. Profin állnak hozzá, nem csoda, hogy remek futóik vannak masters korosztályokban is. A felszerelések is elég egységesnek tűnnek, felismerhetőek könnyen.

Természetesen az olaszok vannak a legnépesebben, sok elit atléta, de sokan csak a mezőny végén, a hazai pálya miatt nyilván elindultak. A brit csapat is elég erős, folyamatosan szól az eredményhirdetésen a God Save the Queen King. A spanyolok, úgy láttam, középtávon arattak; egységes banda lehet, folyton együtt melegítettek. A németek minden korosztályban nyomják, néha hitetlenkedve nézem a rajtszámon az életkort, remekül tartják magukat. Nálunk főleg az ügyességi számokban születtek érmek, nyilván ezek hagyományosabban sikeresebbek a magyar atlétikában.

Érdekes lenne összenézni a szenior OB és az EB eredményeket, gondolom, nem lenne egy szívderítő dolog. Ahogy a Juventus szurkolók mondták, amikor sorozatban nyerte a bajnokságokat a csapat: „meglátjuk, mennyit ér ez Európában”. Hát, nem sokat sajnos, M40-ben csak hárman vagyunk például. Egy magasugró srác, aki nyert; Bognár Csabi, aki kb. turistáskodik és jómagam. Azért örülök, hogy eljöttem, régen versenyeztem már világversenyen, futóként még soha. Megvannak a tanulságok, nem vallottam szégyent, de tudok sokkal jobbat is. Vasárnap futok egy jó félmaratont, aztán jövök haza és készülök tovább. Van még három fontos verseny az idényben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...