2023. november 5., vasárnap

Pescara EMACS 6. rész

2023. szeptember 28. csütörtök

Ma délután 4 órakor lőtték el a 10 km-es utcai futást. Továbbra is szokatlan ez a délutáni versenyzés, se ráfeszülni nem tudok, se nagyon ellazulni. Mindenesetre délelőtt lebuszoztam a stadionhoz terepszemlére. Hazafelé ismét egy halas menü a mekiben, a menühöz járó gyümölcslé még mindig nem volt, de már nem jeges teát, hanem friss narancslét adtak helyette. Már megérte.

Ebéd, kis pihenő, majd délután 2-re mentem a futamomra, előtte kicsit belenéztem a 110 gát selejtezőibe, de folyton visszalőtték, szóval elengedtem. Bemelegítettem, letettem a cuccomat a csomagmegőrzőként szolgáló tűlevél-avarba és jelentkeztem a call room-ban. Futottam pár repülőt, 15:45-kor elugrottam az utolsó mosdókörre és mire visszatértem, már állt a tömeg a rajtban. 12 percig aszalódtunk, míg olaszul karattyoltak valamit. 25 fok volt elvileg, de sokkal melegebbnek éreztem. Pár atléta próbálta elém könyökölni magát, nem teljesen értem, a W60-as ír hölgyeknek mit számított az a kis távolság. Ekkor éreztem, nem lesz egy fáklyásmenet. Nem maradtam azért adósuk, a rajt után verekedtem előre magam én is. Vagy 20 másodperc volt, mire átjutottam a rajtvonalon, elfogyott a türelmem. Próbáltam kicsit feljebb zárkózni az élbolyra, sajnos ezzel sikeresen el is futottam a versenyt. Hiába próbáltam még fokozni, nem mentem gyorsabban. Egy kósza kísértésként felmerült a kiállás gondolata, amikor a jobb achillesem elkezdett fájni, szerencsére ezt vissza tudtam forgatni pozitív irányba: legalább edzésnek végigfutom. 36:42 lett a hivatalos eredmény, de ez bőven bruttó idő, nettót nem tudjuk. Mondjuk korábban nem volt mért 10 km-em, szóval egyéni csúcsnak elmegy. Közepesen gyenge futás, múltkor 12 km-en futottam 3:30-as átlagot, és nem síkon.

A szervezést ne is említsük, egy BSI verseny sokkal profibb, de legalább tudom, mire számítsak a vasárnapi félmaratonon. Azt legalább reggel 9-kor indítják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...