2023. november 4., szombat

Pescara EMACS 5. rész

2023. szeptember 27.szerda

Ma teljes szünnapot tartottak az EB-n, annyira, hogy még a stadion is be volt zárva. Még szurkolni sem lehetett, nagyon ráértem. Elbuszoztam a vasútállomásra, terepszemlére, mert vasárnap haza is kell jutni és még csak éjjel láttam. Sötétben szebb, de hát jártam már így lányokkal is. A városnak viszont így az elegánsabb részeit is megtekintettem, a belváros egészen belvárosias jellegű. A közlekedés olyan, mint a Drei Wetter Taft, csak itt nem a frizura, hanem a dugó, ami mindig tart.

Kipróbáltam a helyi mekit, a mosdóban éppen fúrtak-faragtak, elég nagy volt az egy főre eső vakolat. A halas burger viszont jólesett. Utána vásároltam, a boltban mindenáron akarnak szatyrot adni. 10 éve nem használok nejlonszatyrot, a hátizsákomba bármi befér.

Délután futottam egy átmozgatót, itt is nagy tud lenni a forgalom, de mégsem félek attól, hogy elsodornak, vagányul vezetnek, ugyanakkor figyelmesen. Az az izgalmas csak, amikor féltávhoz érek és meg akarok fordulni, akkor tuti jönnek valamelyik irányból.

Holnap délután 4-kor rendezik az utcai 10 km-t. A pályán nem futottak valami nagy időt, 34:56-tal nyert a német srác (17:48 és 17:08 a két fele), ott valószínűleg érmet tudtam volna nyerni, az utcán sajnos biztos erősebb mezőny lesz. Mindenesetre lehet egy jó időt futni, nem akarok jósolgatni vagy eredményt kitűzni: beleadok mindent, meglátjuk, mire elég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...