2023. szeptember 29., péntek

Moonlight Run és szenior OB

A Dunakanyarban rendezett versenyt az augusztusi vihar miatt elhalasztották, pont a szenior OB előtti napra. Meg tudtam oldani, elmentem, megnyertem. Egy hatodik (2019), egy második (2020) és egy harmadik hely (2021) után végre ezt a futamot is behúztam. A halasztás miatt az útvonal is módosult: Zebegénynél volt egy fordító, nem futottunk el Nagymarosig, hanem vissza Szobra. Alaposan bekezdtem, hogy senkinek ne jusson eszébe az első hely :) a fordítónál jó 300 méterrel vezettem, tudtam, hogy ezt nem fogják behozni. Egy perccel nyertem.

Éjszaka értem haza, szerencsére pihenhettem sokáig, másnap délután volt csak jelenésem az Ikarus pályán a szenior OB-n. A csömöri sportnapra nem mentem el, ez már sajnos tényleg nem fért bele a hétvégébe. Elindultam 1500-on és 3000 akadályon is. Előbbi távon a csapatbajnoksághoz hasonlóan próbáltam erősen kezdeni, bár ezúttal fáradtabbak voltak a lábaim. A nagy igyekezetnek az lett a vége, hogy valaki lehajrázott. 4:40-et futottam, ennél sokkal jobbat is tudnék frissen. Sebaj, a fő számra kellett az erő. Szokás szerint az utolsó versenyszám volt az akadály, ezúttal 5000 méteren rendeztek 2 futamot, amiatt csúszott a program. Már szürkületben futottunk, a célegyenest kivéve, ahol felkapcsolták a villanyfényt. Az első két körben még valaki igyekezett mögöttem, a vizesárokban hamar hallottam a csobbanást, aztán a harmadik körtől nem :). Csak a biztonságos célba érésre figyeltem, az időt elengedtem, simán nyertem. Egy arany, egy ezüst, nem rossz mérleg.

a hétvégi termés

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...