2023. október 23., hétfő

Pescara EMACS 1. rész

Az EB-ről a napi beszámolóimat fogom közzétenni, picit szerkesztett formában.

2023. szeptember 24. szombat

Csütörtökön repültem Rómába, míg a csömöri csapat ünnepelte a csapatbajnokság eredményét. Onnan busszal Pescarába. Szerencsére mindkét járat még előbb is érkezett a menetrendhez képest. Hajnali 2-re érkeztem meg, szerencsére a szállásadókkal előre megbeszéltem, hogy beengednek. 7 kilire lakom a stadiontól a dombon, nyugis helyen. Bolt 10 perc sétára található, olyan helyi Reál, még a színvilágában is hasonlít. Busz van a városba, a menetrend bizonyos megállókban még megtalálható közepesen lekopott matricák formájában.

Pénteken reggel bevásároltam, aztán lekocogtam a stadionba regisztrálni. Ha már ott jártam, be is dobtam egy ebédet, ahol is összetalálkoztunk Attilával, így a magyar különítmény meglett. Megnéztünk pár futamot, aztán késő délután hazabuszoztam.

Pásztor Attila, csapattársam
 

Szombaton reggel itt a dombon futottam egy 10 kilit, aztán átmentem Montesilvanóba, a másik stadionba az 1500-as futamokra szurkolni. M45-ben Boross Gábor 6. lett, M50-ben Attila 14. Van egy ingajárat a stadionok közt, egy jó órát cammogott a tengerparton a dugóban. Visszafelé valamiért át kellett szállni egy random helyen egy ugyanolyan buszra. Az EB-nek a harmadik helyszínén, Francavillában szerencsére nem lesz dolgom.

Holnap nekem is indul a versenyzés, 13 órára írták ki a cross country futamot, ami ma délután már 14 órára módosult, még jó, hogy megnéztem a versenyközpontban. A stadion melletti parkban rendezik, körbejártam, erdei ösvény emelkedő nélkül. Esőt mondanak holnapra, tőlem felázhatna kicsit a pálya, csak ne legyen nagyon fülledt az idő.

Az olaszok olyan olaszosak, beszélnek angolul, de olaszul még jobban. Pár olasz kifejezés használatával bármit meg lehet oldani. Magyar sporttársakkal is rendre összefutok, mindenkivel lehet váltani pár szót. Születtek szép eredmények, remélem, én is tudok majd tenni valamit a közösbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...