2023. szeptember 27., szerda

Csapatbajnokság 2023

Hosszas várakozás és kavarás után idén is kiderült, hogy rendeznek csapatbajnokságot: szeptember második hétvégéjén, az MTK zuglói pályáján. Sajnos rászervezték a WizzAir félmaratonra, sajnos a WizzAir félmaraton keretében rendezték a félmaraton országos bajnokságot. Duplán buktam azt a versenyt, de a csapat érdeke fontosabb volt.

Tavaly emlékezetes küzdelemben vívtuk ki a másodosztályban való szereplés jogát. Idén mindegyik osztály Zuglóban versenyzett, az egyes versenyszámokban külön-külön futamban, így nagyjából követhető volt az eredmény. Népes csapattal álltunk ki, ahol lehetett, neveztünk versenyzőt. A versenyszámokban az első 16 pontot visz a csapatnak, a második 15 pontot és így tovább, a 16. is még 1 pontot kap. Egy számban legfeljebb 3 versenyző indulhat egy csapatból; egy versenyző legfeljebb 3 számot vállalhat.

a lelkes csapattagok már reggel a pályán

Én bringával tekertem ki a helyszínre, az volt a legegyszerűbb. Szombaton csak egy számban indultam, 400 méteres gátfutásban. Bár ebben soha nem versenyeztem, az akadályra való készüléskor sokat gátaztam. Beértem szépen egyéni csúccsal és szereztem 5 pontot. Utána csak szurkolni kellett és számolgatni. Ettem egy jó pizzát ebédre, és figyeltem a többieket.

Este haza, reggel vissza a pályára. Vasárnap délelőtt 1500 méteren futottam. Alaposan bekezdtem, szétrázva a mezőnyt. A harmadik körben visszavettem, így is egyéni csúcsot futottam 4:32-vel.


a versenyszámot kimaxoltuk
 

Délután 3000 akadály. Mindenki a 2000-es években született, csak én nem. De ettől még negyediknek bejöttem a futamban, lenyomva a fél ifjúságot. Nem egyéni csúcs, de közel, 10:32.

 

Remekül állunk összetettben, aztán valamiért változik a pontszám, kis izgalom, de kiderül, hogy simán benn maradunk. A váltók is beérnek rendben, 10. helyen végzünk a másodosztályban.



 

Óriási büszkeség ismét, pörget este az adrenalin, alig bírok aludni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...