2022. december 28., szerda

Négy Évszak Maraton Bogár Janival

A februári alkalom után végre eljutottam ismét a pusztaszabolcsi futamra, a záró fordulóra. Bogár Jani, az ultrás legenda is indult. Ő egy görög ultraversenyre, én a siófoki félmaratonra felkészülésként. Majdnem ugyanaz :D

Elég jól mentek az edzések, igyekeztem a 3:25 körüli tempót megcélozni. Ennek megfelelően próbáltam végigtolni erős iramban. 6-7 km között azért belassultam, a végén visszajöttem. Összességében a győzelem ellenére elég rosszul futottam, ez a taktika nem vált be, inkább majd fokozóra kell fussak.



már az elején elszakadtam

visszafelé



abszolút dobogó, balra Bogár Jani

korosztályos dobogó

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...