2022. december 29., csütörtök

Jysk Félmaraton Siófok

Az év utolsó célversenye a siófoki félmaraton volt, idén először indultam, mert a bank helyett a Jysk lett a névadó szponzor :). Az utazást megkönnyítette, hogy csapattal mentünk, a kisbusszal.

Csípős hideg idő köszöntött be, még a szél is fújt. A rajtszám átvétele után még sokáig öltözködtünk, mire kimerészkedtünk melegíteni. A szekszárdi sporttársak is megjelentek, velük kocogtunk pár kört, aztán beálltunk a rajtba. 

A 10 km (egy kör) és a félmaraton (két kör) egyszerre indult, és persze a páros váltók is. Ennek megfelelően okosan kezdtem, nem elfutva az elejét, inkább folyamatosan előzve. Az első három sem volt messze, én Pintér Andrissal mentem együtt. Ő beleváltott az első kör végén, én nem tartottam vele, ami hibának bizonyult: légüres térben maradtam és picit belassultam.

Tóni szurkolt, hogy ne engedjem el a tempót, jól látta a helyzetet :P. Egy váltó futott csak el mellettem, én pedig küzdöttem a parton a lekörözendőkkel. Láttam, hogy a 75 perc nem lesz meg, végül 1:15:51-gyel értem célba. Az Újpesti Félmaratonnál rosszabb idő, viszont ott picit rövidebb volt a táv, így végül is egyéni csúcs. Abszolút ötödik hely és a korosztályomban bőven én lettem a leggyorsabb, nincs okom szégyenkezni!

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...