2022. augusztus 10., szerda

Az első győzelem terepen

Hello Pilis Trail 2022.

2020-ban tavasszal rendezték (a járvány előtt), akkor 3. lettem. 2021-ben ősszel rendezték (a járvány hullámai közt), akkor 2. lettem. Mindkét időm az "örökranglista" top 5-ben volt, de nyerni nem sikerült. 

Mindkét alkalommal a 28,5 km-es távon indultam, most nyáron a rövidtávot választottam. Ez is 14 km volt 700 m szinttel. Ezúttal magabiztosan nyertem.

Tesóméknál tartottunk egy kis családi összejövetel este, aztán anyukámnál aludtan, Óbudáról hamar kiértem Leányfalura. A rövid táv indult legkésőbb, volt időm egy hosszabb bemelegítésre is. A futózsákot otthon felejtettem, így a kötelező felszerelést kézben vittem: az iratokat és a telefont elsősegély-csomagban, a vizet pedig a másik kezemben.

Az útvonal ismerős volt részben a korábbi versenyekről, részben a tavaszi Futapest futamról. A rajt után hamar az élre törtem és megfutottam az emelkedőket. Visszafelé tekintve nem láttam senkit. A frissítőpontnál levő fordító után találkoztam csak szembe a másodikkal, aki saccra egy jó kilométerrrel mögöttem járhatott. A Hétvályús-forrás emelkedőjét megmásztam, aztán már csak az utolsó lejtő jött, itt már óvatosan futottam. Bő 11 perces előnnyel nyertem.



ezt a 3 fotót leltem a FB-n
 

Futottam egy levezetőt, aztán bementem az idén is célterületként szolgáló strandra. Ettem, mosakodtam és persze részt vettem az eredményhirdetésen :)

gravírozott borospohár, zseni


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...