2022. július 6., szerda

BBU 2 - Szent László Félmaraton

A nagy nyári melegben kevésbé erőltetem a versenyzést, inkább az edzéseket igyekszem megnyomni, de azért havi 2 versenyen indulok. A BBU második idei futamát sem hagytam ki, ezen korábban még nem futottam.

Hamar megérkeztem, átvettem a rajtszámom és elmentem bemelegíteni. Ennek a versenynek az útvonala nem vitt le az alagútba, így 4 darab 5,3 km-es kört kellett megtenni. Szerencsére a félmaraton rajtolt leghamarabb, de már fél 10-kor is 30 fok körül volt a hőmérséklet. Ujjatlan trikóban futottam és a fejkendőt is bevizeztem.



 

Az első kört rögtön megnyomtam, 19 percre futottam, itt már nagyjából leszakítottam mindenkit. Volt több fordító, ahol a mezőnyt lehetett látni, de nem nagyon láttam senkit :). A második kört még viszonylag tempósan tettem meg, a harmadik vége és a negyedik már nagyon küzdős volt. Sokat frissítettem: víz, izotóniás ital és dézsából le is tudtuk hűteni magunkat - én a fejkendőmet öntöttem le vízzel mindig.

Végre beértem a célba, 1:21:08-cal, percekkel a többiek előtt. Meginterjúvolt a helyi tévé :), aztán megmosakodtam és jöhetett az eredményhirdetés. Kettőből két BBU félmaratont megnyertem és a Halloween Run címvédője is én vagyok, még 2020-ból (tavaly elmaradt). Már csak a Kolonics Emlékfutást kellene megnyerni.







A többi futamra nem maradtam, családi ebédre mentem, a Csíki Sörözőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM harmadik nap: Badacsony-Balatonfüred

A legrövidebb táv, mégis a legnehezebb nap. 43 km. Korán megérkeztünk, volt időnk még ücsörögni, hangolódni. A bemelegítésnek ezúttal is meg...