2024. május 20., hétfő

BSZM harmadik nap: Badacsony-Balatonfüred

A legrövidebb táv, mégis a legnehezebb nap. 43 km.

Korán megérkeztünk, volt időnk még ücsörögni, hangolódni. A bemelegítésnek ezúttal is megtette egy 10 km kocogás, a taktika is a tegnapihoz hasonló volt. Menni kell a Gepárdokkal, tartani az összesített előnyt.

A legjobbakat a start előtt még kiszólították fotózásra, jó érzés volt.

Az egyéni rajtoltatás után becsatlakoztam Gáborhoz, később meg Szabi is becsatlakozott hozzánk. Haladtunk együtt: Szepezd, Zánka, Akali. Éreztem a fáradtságot, kellett küzdeni, hogy tartsam a tempót. Elkezdődött a hullámvasutazás: le a partra, vissza a dombra; ezt bringával sem szeretem. Lassabban frissítettem, mint a többiek, le-leszakadtam, aztán Akalinál elengedtem őket.

ez talán Révfülöp

 
Zánka
 

Nagy Juli utolért, vele futottam egy darabig, beszélgettünk, ez tartotta bennem a lelket. Meg Móniékkal is találkoztam: szurkoltak Áginak, aki első maratonját teljesítette, nekem is jutott a buzdításból. Aszófőtől már csak a célba érésre figyeltem. Azt sejtettem, hogy a második helyet elvesztem, de a harmadik helyen még marad előnyöm. Így is lett.

Móni felkészíti Ágit :)

megvan ez a szakasz is!
 

Füreden spanoltunk Ágiékkal, aztán ki-ki ment a szállásra, pihenni. Már csak egy nap maradt, 17 perc az előnyöm a dobogón.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

WMACS kilencedik nap

2024. augusztus 20. Göteborg kilencedik nap Az utolsó napomon elmentem a kedvenc tésztabáromba ebédelni, és előre bevásároltam a vacso...