2024. február 6., kedd

2024 január 500 kilométerrel

Idén januárban szerencsére nem voltam beteg, úgyhogy tudtam dolgozni. Volt teendő, az év végét a sok munka miatt elengedtem. Futni futottam, de csak szinten tartásként, stresszlevezetés gyanánt.

Januárban viszont majdnem minden nap mozogtam, csak 2 napot hagytam ki, összejött ez a szép mennyiség 110 kilométeres hetekkel.

Két versenyen is elindultam. A Violin Maratont ezúttal kihagytam, viszont az új helyszínen rendezett Zúzmara Félmaratonon és a most télen megtartott Hello Pilis Trail 28 km-es Pap-rét távján is dobogóra álltam.

A BSI Zúzmara Félmaratonján eddig egyszer futottam, 4 éve, a Kincsem Parkban, nem volt olyan jó a pálya. Idén Budakalászon már mindennel elégedett voltam. Gábor elvitt kocsival, hamar felvettük a rajtszámot az Auchan szolgálati helyiségben, átöltöztünk a kalászi sportcsarnokban, flottul ment minden. A szép napos idő is meghozta a kedvem. Egyedül a mosdó volt tele, de aztán elintéztem a mobilvécén a dolgom. 3 kör az Omszki-tó körül bemelegítésként, és indulhattunk. 


 

Beálltam a rajtba, ott is az elitbe, hiszen 1:20 körüli időt terveztem. A fiatalok kilőttek, én mentem a saját tempómban, nem akartam elfutni az elejét. A Megyeri hídon még sokáig együtt mentem egy sporttárssal a harmadik-negyedik helyen, de aztán visszafelé elhagytam és egyedül mentem végig. A fordítóknál láttam, hogy biztos előnyöm van, az önkéntesek is jelezték, hogy meglesz a harmadik hely, így nem hajráztam különösebben. Egy hosszú edzésnek futottam, kellemes meglepetés a dobogó. A győztes Mátékával levezettünk, bevártam Gábort, aztán jöhetett a megérdemelt pihenés.


 

A következő szombaton a Hello Pilis Trail-re mentem Leányfalura. Ezen a terepversenyen mindig részt veszek 2020 óta, kétszer a közép-, kétszer a rövidtávon voltam dobogós. Most ismét a 28,5 km-re neveztem.Sajnos előző nap volt egy kisebb problémám délután (váratlanul visszajött az ebéd), így nem voltam tökéletes erőben. Így is "rajt-cél második helyet" szereztem. Próbáltam menni az elsővel, de az emelkedőket nem tudtam annyira megfutni, inkább a biztos célba érésre figyeltem. A verseny után a szokásos gazdag menü várt, az eredményhirdetés végeztével pedig kórustársam látott vendégül, vissza tudtam tölteni az energiát.


 

A 2 sikeres verseny mellett készülök tovább a fő célokra, az áprilisi maraton után lehet kicsit lazítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Készület a BSZM-re

A januári távot még sikerült fokozni: februárban 560 km-t gyűjtögettem össze. Lássuk, hogyan is sikerült mindez! Sok edzés. Konkrétan 2 pihe...