2024. január 28., vasárnap

2023 futóév-összegzés

A szezon felépítése

Az év elején egy decemberről elhúzódó betegség miatt még keveset futottam. Februárra épültem fel, innentől a maraton volt fókuszban. Kilométergyűjtés, hosszabb edzések, hosszabb versenytávok.

Májustól a rövidebb távok kerültek előtérbe, elsősorban a 3000 akadály. Az OB-ra nem mehettem, de masters EB-n jártam szeptember végén.

Októberben és novemberben ismét pár hosszabb verseny és vége is a szezonnak. A munka miatt elengedtem az év végét.

Tények, adatok

Versenyen 490,5 km-t futottam. Ez talán kevesebb, mint a korábbi években, de nem baj. Jobban felépítettem a szezont, rövidebb távokat is teljesítettem.

Összesen 5071 km-t regisztráltam a Strava-n, aminek 92 %-a futás, azaz 4665 km.

12 győzelem és további 4 dobogó egyéniben. Korosztályos helyezéseket nem írtam ki külön, hiszen több  verseny eleve masters volt.

Csapatban 3. hely a maraton OB-n illetve az UB-n.

Hiányérzet

A félmaraton nem volt fókuszban, nem is fejlődtam idén.

Egyéni csúcsokkal nem vagyok elégedett, pályán értem el párat, de maradt még bennem.


 

A hegyi OB-k és a Spar Maraton vacakul sikerültek.

Büszkeségek

A csapateredmények: az említett UB, maraton OB mellett a csapatbajnokság.

Egyéniben a Panoráma Trail, a Gánt Trail és a masters EB szereplés.


 


 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Készület a BSZM-re 2.

A Gánt Trail-ig megvolnánk, lássuk tovább! A március 4-i héten az edzésnapok reggelén is futottam, vasárnap pedig a Pécs-Harkány versenyen v...