2023. november 1., szerda

Pescara EMACS 3. rész

 2023. szeptember 25. hétfő

A menetrend kb. ugyanaz volt, mint tegnap, csak picit később indult a futam és persze a stadionban. Reggeli és ebéd közt kocogtam egy 5 kilit, egyébként pihentem. A bemelegítésnél sikeresen összetalálkozott a magyar masters akadályfutók krémje 3 korosztályból, Attila megörökítette az utókornak. Fotó után mentem a call room-ba, mindenki kissé komor volt, én mosolyogtam csak, élveztem a helyzetet. Ugrottam párat a rajt előtt, igyekeztem rágyorsítani az akadályra Tóni tanácsai szerint. Ellőtték a futamot, helyezkedtem a kettes pályán, volt némi kísértés, hogy élre álljak, de okosan elengedtem a dolgot. Fél-egy kör után a későbbi győztes spanyol srác elkezdte tolni keményen. Az üldözőboly úgy 10 méterrel követte, én hátrébb maradtam és egy némettel meccseltem, pár akadály után könnyedén ott is hagytam. Sajnos itt légüres térben maradtam, a boly már túl messze volt, tudat alatt kissé elengedtem a versenyt. 10:37 lett az időm és 7. hely. Kettős érzéseim vannak. Egyéni csúccsal (10:30 alatt) sem tudtam volna elérni jobb helyezést. Ugyanakkor tudnék jobb időt futni, nem voltam teljesen rotty a végén. Van még 2 lehetőségem, 10 kili csütörtökön és félmaraton vasárnap, ott ki kell adni mindent.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...