2023. március 4., szombat

Február Mogyoródon

Miután többé-kevésbé kikecmeregtem a köhögős nyavalyából, elkezdtem rendesen futni. 

Február második hetében Mogyoródon edzőtáboroztunk a szekszárdi ifjakkal. Egy új építésű házban szálltunk meg a domboldalon. Minden rendben volt, egy közösségi helyiség hiányzott csak. A program: napi 2 edzés, kaja, alvás. "Eat, sleep, run, repeat."

Pénteken ebéd után hazamentünk, este tartották a csömöri sportbált. Beszélgettünk, amíg a zene hangerejétől lehetett, aztán indult a buli.

Vasárnap visszatértem a tetthelyre, Mogyoródon rendezték a Futapest aktuális futamát. A szállás melletti focipályán volt a rajt-cél. Átfutottam otthonról, jól megnyertem a rövidtávot, majd levezetésként hazafutottam. Oda és vissza bő 9 kili, a versenytáv bő 4 kili.

hajrá

Pásztor Attila biztos távolságra

befutó

a csapatfotóról már lemaradtam

 

Beleteszem a munkát, gyűlnek a kilométerek, alakul a forma!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM harmadik nap: Badacsony-Balatonfüred

A legrövidebb táv, mégis a legnehezebb nap. 43 km. Korán megérkeztünk, volt időnk még ücsörögni, hangolódni. A bemelegítésnek ezúttal is meg...