2022. augusztus 21., vasárnap

Szavanna Trail

A Pilis Trail győzelem sokat hozott a konyhára: a gravírozott poháron kívül nyertem egy fogászati kezelést és egy VIP nevezést is. Ezeket váltottam most be: pénteken egy CT+fogtisztítás kombó, vasárnap egy verseny.

Gondoltam, nem fogok buszozni a futásra Pákozdra, inkább összekötöm bicajozással. Így odafelé a bicaj-hév-bicaj-vonat-bicaj szekvencia szerint utaztam: Ilonatelepen szálltam fel a hévre, az Örstől Kelenföldig eltekertem, a vonat Agárdig vitt, ahonnan áthajtottam a tetthelyre.

Jó meleg volt, már a bemelegítő 5 km-en csatak leizzadtam. A verseny elején élre álltam és próbáltam megnyomni a tempót. Sajnos nem volt akkora emelkedő, hogy mindenkit leszakítsak, ketten utolértek és megelőztek. Pont egy kutya is megijesztett, mielőtt a gazdája hívta volna, ez is kicsit megzavart. 


Tartottam a harmadik helyet, míg egy domb tetején sikerült picit eltévedni a mögöttem levő sráccal egyetemben, a jobb oldalt levő szalagot követtük, pedig egyenesen kellett volna tovább futni. Míg megtaláltuk a helyes utat, vesztettem egy kis időt és egy pozíciót is, de utóbbit hamar visszaszereztem az utolsó emelkedőn.



 

Innen már nem volt sok hátra, a második helyre nem volt esélyem, de mögöttem is lemaradtak, így kényelmesen befutottam. A célban aztán jól bekóláztam, nagyon jó esett! Az eredményhirdetés után pedig "rámentünk" a görögdinnyére is.



Hazafelé Kápolnásnyék felé tekertem, az útvonaltervező valami rettenetes földútra vitt, de csak megérkeztem a vasúthoz. Aztán vonat Kelenföldig, bicaj az Örsre, ahol szerencsére elértem a csömöri hévet. Jó kis verseny volt és ismét nem adtam alább a dobogónál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...