2021. november 9., kedd

Kolonics Emlékfutás 2021

Természetesen ismét beneveztem a Koló emlékére rendezett versenyre, természetesen a félmaratonra. A metrófelújítás és az ünnepi események miatt nagy kerülővel érkeztem, de hamar át tudtam venni a rajtszámot, bőven volt időm elkészülni. Szépen sütött a nap, de csípős szél fújt, így inkább magamon hagytam az aláöltözőt.


ezekért futottunk
 
de lehetett sárkányhajózni is



A taktika szerint max. 3:45-tel futhattam 10 km-ig, utána, ami belefér. A rajt előtt beszélgettem két futóval, nekik gyengébb volt a célidejük, mint nekem. Sok váltó jött előre a rajtnál, ők váltóbottal futottak, egyéni futóra csak egyvalakire kellett figyelni. Sokáig mögötte haladtam, aztán a békásmegyeri partnál utolértem, élre álltam, a fordító után visszaelőzött.

Budakalásznál sajnos ittam egy korty vizet, amit nem kellett volna, mert elkezdett "lötyögni" a hasam. Szinte sosem frissítek félmaratonon. Bár lehet, hogy nem ez a víz volt a hibás, hanem a sok verseny készítette ki a gyomrom. Ugyan 3:50-es tempó körül tudtam haladni, és az ellenfelem sem volt messze, mégis azt éreztem, a túlélés a cél. A rómaifürdői partra visszaérve szokás szerint sok, rövidebb távon induló futót kellett kerülgetni, mindkét irányba, ez mindig sok energiát kivesz.

Lassan közeledtem a vasúti hídhoz, az első helyet már elengedtem, csak érjek be a dobogóra. Sokan feltartottak, szembe pedig bringások jöttek. A Népszigeten nem hajráztam, megelőzött valaki, akit 11 km-es versenyzőnek gondoltam, de a rajtszáma félrevezetett. Így a 3. helyen végeztem, 1:22-es idővel. Eléggé kifutottam magam, nem is igazából ezen a versenyen, hanem összességében októberben. A lábam bírta volna még, a hasam készült ki. A jó hír, hogy így is hozok egy szintet stabilan. A rossz hír, hogy az egyéni csúcsom megközelítése nélkül is simán nyerhettem volna.

Lassan adták ki a csomagom, és sokat kellett várni az eredményhirdetésre is, de idén legalább volt. Kiss Gergő adta át nekünk az érmeket, nem mindennap pacsizhat az ember vele. Idén már nem nagyon fogok versenyezni, elkezdem a téli alapozást. Jövőre kevesebb futamon fogok indulni, befutóéremből van elég, inkább a dobogós helyeket fogom gyűjtögetni. Sok van még bennem, ha nem forgácsolom szét az energiáim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM harmadik nap: Badacsony-Balatonfüred

A legrövidebb táv, mégis a legnehezebb nap. 43 km. Korán megérkeztünk, volt időnk még ücsörögni, hangolódni. A bemelegítésnek ezúttal is meg...