2021. október 6., szerda

Keszthelyi Kilométerek 2 év után

Még soha nem indultam ezen a versenyen, bár már 2 éve beneveztem. 2019-ben céges buli miatt halasztást kértem 2020-ra, amikor el is maradt a futam a járvány okán. Idén is eltolták a dátumot, de végre meg tudták rendezni egy szép szeptemberi vasárnapon.

Szombaton még dolgoztam, munka után vonatoztam le Keszthelyre. Felvettem a rajtszámot, aztán átslattyogtam a szállásra. Verseny előtt nem szoktam inni, de most gyomorbántalmak miatt egy kis "gömbkólát" elszopogattam a vacsora előtt, aztán időben nyugovóra tértem.

Reggel a rajthoz vezető utat már a bemelegítésre használtam, 3 km kocogást írt elő edzőbá. Ezt teljesítettem, nagyjából végignézve a pályát. Itt is 4 kört kellett futni. Több szakasz már ismerős volt a BSZM-ről és az UB-ról, valamint a bicajtúrákról.


Kevesen álltak be az első rajtzónába, tehát ismét mutatkozott esély egy jó helyezésre. Ugyanakkor próbáltam inkább az időeredményre koncentrálni, felvettem az új - csapattárstól vett - futóórám is. A rajtnál addig előzgettem, míg az élre álltam, de hamar befogott egy igen fürge sporttárs. Vele nem is foglalkoztam, a tempómra figyeltem és az órára. A második körben a frissítésnél lehagyott még valaki - reménykedtem, hogy váltóban indul, de nem. A harmadik kör hozta a holtpontot, a végén ismét megelőztek. A dobogó elúszni látszott, de az időm jónak ígérkezett.

Nekiveselkedtem az utolsó körnek, ami a csövön kifér. Talán már nem is frissítettem, mentem, ahogy bírtam. Az önkéntesek remekül biztattak, eddig sehol sem találkoztam ilyen jó hozzáállással. Le a partra, célegyenes, fel a színpadra és megvan. 1:17:26, egyéni csúcs, abszolút 4., korosztályos 2. hely. 1:16-tal kezdődő idővel végeztek a 2-3. helyen, nem volt az messze.

korosztályos dobogó

Visszakocogtam a szállásra (3 km levezetés), lezuhanyoztam, átöltöztem, aztán a strandon ettem egy zseniális pizzát az eredményhirdetés előtt. Keszthelyen is futottam egy félmaratont és végre újra egyéni csúcsot értem el.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM harmadik nap: Badacsony-Balatonfüred

A legrövidebb táv, mégis a legnehezebb nap. 43 km. Korán megérkeztünk, volt időnk még ücsörögni, hangolódni. A bemelegítésnek ezúttal is meg...