2020. január 5., vasárnap

Téli formában tartás

Az év vége mindig hajtós időszak: be kell fejezni a munkákat, fel kell készülni az ünnepekre (takarítás, bevásárlás), aztán jól körbe kell látogatni a szeretteinket.
Különösen hajtós időszak a kereskedelemben dolgozva. Sikerült jelentéktelen 91 túlórát felhalmoznom, el nem hanyagolható intenzitású napokon.
Persze az alkoholfogyasztásom is megugrott. Ennek java része azért az ünneplés és összejövetelek miatt történt, de sajnos néha stresszkezelési technikaként is.
Az időjárás is hűvösre fordult. Nem feltétlenül maga a hőmérséklet volt a rossz, hanem az esős-szeles nyavalyák.
Így decemberben csak azt tudtam betartani, hogy hetente kétszer lefutom a rendes 10 km-es körömet, óvatos tempóban, kizárólag orron át lélegezve.
Egyetlen versenyen indultam, a Futapest Csömör terepfutáson. Meglepően sokan indultak, a rajt persze a szokásos módon csúszott :P. Sokkal jobban éreztem magam, mint a múltkori kerepesi futáson, talán hidegebb volt, de szél nem fújt. Komoly helyezésre nem volt esélyem, azt tűztem ki célnak, hogy az emelkedőket megfutom erősen. Ez sikerült is. Végül 1:12:23-mal a 25. helyen értem célba, ami egy jó 4:17-es tempó. A hajtós decemberhez képest eléggé rendben van.
Jövőre (azaz, mire írom a posztot, idén) komoly terveim vannak, úgyhogy van mire készülni :)

érem adventi koszorúval

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...