2019. november 27., szerda

12+30 km

Május 30-június 2. közt kórustábort tartottunk Szobon, nyilván bringával mentem oda és vissza. Ha már a Kékes Csúcsfutással ütközött, legyen valami sportélmény :)
A június 9-i Keszthelyi Kilométerek félmaratonról is le kellett mondanom, mert kollégáknál volt buli. Cserébe a jövő évi versenyre van egy érvényes befizetésem.

A június 14-16-i hétvégén viszont két részletben lefutottam egy maratoni távot.

Június 14. pénteken a Panorámafutás Moonlight Run, Szob-Nagymaros közt.
Szobra bringával 3,5 óra alatt értem bringával két hete, most 2,5 óra alatt tömegközlekedéssel. Sebaj. Naplemente után startolt a verseny: fejlámpa, holdfény, csillagok, hangulat. Az élboly (első öt futó) tempója kicsit gyors, de a 6. helyet stabilan tartottam. Az utolsó pár kilométeren valaki nagyon a nyomomban volt, de nem tudott megelőzni. 12,2 km 49:09 perc alatt, azaz majdnem 4 perc/km átlaggal futottam végig a távot. Mire a mezőny java beért, én már le is zuhanyoztam. Utolsó vonattal mentem haza, persze késett, úgyhogy az utolsó hév helyett jó kis éjszakai buszozás még a pihenés előtt. Másnap avagy aznap munka.
Szent László templom
startkapu
felkelő hold fénye a lemenő nap fényében
a befutóérmet már a vasútállomáson lefotóztam

Június 16. vasárnap a Szeged Maraton 30 km távját teljesítettem.
Szombaton munka után telekocsival mentem Szegedre, a szállás volt frizbis csapattársaknál várt. A házigazdám is indult céges váltóval, így elvitt a rajthoz.
Start hajnali negyed kilenckor, de már tűzött a nap, kutya meleg volt. Pár km a városban - ez még laza mozgással ment, utána 10 km a gáton. Semmi árnyék, csak napfény. Frissítettem én mindenhol, Tiszaszigeten még slaggal is lelocsoltak, de úgy éreztem, csak kocogok, hogy beérjek a célba. Sosem futottam még ennyit, félmaratont is csak ötször. De így is beértem második helyen, 2 óra 27 perces idővel. Fontos lépcsőfok a maratonra való felkészülésben. Persze pont akkor volt eredményhirdetés, amikor meglátogattam a kis szobát, de sebaj, a díjamat megkaptam. Nagy-nagy erőt, hitet és motivációt adott ez a verseny!

a piros gomb
"very kibaszott fucking danger"
a díj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM harmadik nap: Badacsony-Balatonfüred

A legrövidebb táv, mégis a legnehezebb nap. 43 km. Korán megérkeztünk, volt időnk még ücsörögni, hangolódni. A bemelegítésnek ezúttal is meg...