2022. szeptember 27., kedd

Szép, egyenletes WizzAir

A következő célverseny az őszi budapesti félmaraton volt. Jó formában vártam a rajtot, elvégeztem az edzésmunkát, reális volt az 1:17-es idő célkitűzésnek. Zoli felvette a rajtszámokat, azzal sem volt gond, sőt a helyszínre is elvittek.

Zoli Zsófinak nyulazott kb. 3:30-ban, azt a tempót még nem vállaltam, a saját versenyemet kellett fussam.

Képes krónika:

okos kezdés, nem elfutva


de azért saját tempóban

lehagytam a dunakeszi sporttársat is

folyamatosan vadásztam le a futókat

itt már pont kicsúsztam az egyéni csúcsból

nem csaptam szét teljesen magam

de ez egy remek idő

egy lány előzött meg, ő a csapattársam :)

Levike nyert

verseny utáni Csömör-Szekszárd csapatgyűlés

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...