2022. május 25., szerda

Atlétika CSB 2022 első rész

Idén először vehettem részt az Atlétika Csapatbajnokságon. Két hétvégén át zajlottak a versenyek.

Egészen pontosan május 8-án rendezték a félmaratont Budapesten, aztán a következő hétvégén a többi számot, külön-külön a keleti és nyugati csoportban Győrben illetve Miskolcon.

A félmaratont a Puskás Stadion körül vezették, 14 darab 1500 méteres kört kellett megtenni. Be kellett csekkolni, szólítottak a rajthoz, megadták a rangját az eseménynek. A legjobbakat külön be is mutatta a szpíker. A rajtnál a profik megindultak, én is picit gyors tempót vettem, de aztán visszavettem és egyenletes 3:40-es iramban róttam a köröket. Tóni és Zsolti szurkolt a kör végén mindig, jól esett. Egyszer a szpíker is bevonata, hogy jól állnak a csömöriek.

vidámság a rajtba menet

Karesz

a végére együtt a fiúk


 

Féltáv után már nagyon meleg volt, frissítettem többször. Fél literes palackokat helyeztek ki, nekünk kellett kinyitni, ez lassított. 4 körrel a vége előtt megrogytam, belefásultam a körözgetésbe. A 3:40-es átlagtempó elvileg megvolt, de 800 méterrel hosszabb távot mért az órám, így kicsúsztam az 1:20-ból. Mérges voltam. Eredetileg 3 pontot kapott volna a klub, de aztán elvették. A legfontosabb versenyen a leggyengébb idő 2022-ben, puff neki!

A lányok jobban szerepeltek: Zsófi második lett egyéniben, a női csapat a harmadik helyet hozta el.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM harmadik nap: Badacsony-Balatonfüred

A legrövidebb táv, mégis a legnehezebb nap. 43 km. Korán megérkeztünk, volt időnk még ücsörögni, hangolódni. A bemelegítésnek ezúttal is meg...