2022. április 28., csütörtök

Hegyi OB aztán szünet

Az intenzív versenyhetek és a németországi családi út (temetés) után még egy megmérettetést vállaltam: a hegyifutó félmaratoni ob-t.

A csömöri sportcsarnok elől indultunk kisbusszal Szentgálra. Hamar megérkezett az eső és egyre rosszabb idő lett. A pálya melletti legelőre beállva el is akadt a járgány a sárban. Egyelőre nem probléma, majd kivontat valaki!

Átöltöztünk és az utolsó lehetséges pilanatig a kocsiban várakoztunk. De aztán el kellett indulni melegíteni. Futottunk egy kicsit a szakadó esőben aztán beálltunk a rajtba. Elindultunk. 

Hamarosan elkezdtem csúszkálni, a cipőm talpa rögtön telement sárral. Korcsolyázásra hasonlított a mozgásom, nem futásra, sok helyen inkább sétáltam. Két kört kellett volna megtenni, de az első kör végén kiálltam, balesetveszélyes volt. A csapatversenyben már nem volt esélyünk a dobogóra, így nem kockáztattam.

Szeretek és tudok is terepen futni, de erre nem voltam felkészülve. Kell venni egy durva terepcipőt, ilyen időjárásra, kaptam is tippet, hol, milyen márkát.

A következő két hétvégén nem versenyeztem: Húsvét, szülinap, meg pihenni is kell néha. Elkezdtük a gátazást, a csapat OB-n 3000 akadályon (is) indulok majd.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM harmadik nap: Badacsony-Balatonfüred

A legrövidebb táv, mégis a legnehezebb nap. 43 km. Korán megérkeztünk, volt időnk még ücsörögni, hangolódni. A bemelegítésnek ezúttal is meg...