2020. április 20., hétfő

Futás korona idején


csak, hogy megadjam a poszt alaphangját

Egyrészt nem sokat változott az életem. Karantén nincs, munka van. Nincsenek tüneteim, így hát élem az aktív munkás életet.


Másrészt számos dologról le kellett mondani, el kellett halasztani. Kórus, futóversenyek, családi és baráti összejövetelek, templom.
A munka megy. Nélkülözhetetlen élelmiszert árusítok. Isznak az emberek, mit tehetnek ezekben a nehéz #maradjotthon időkben. Márciusban, a járvány kitörésekor különösen betáraztak, de persze a Húsvét is megtette a jótékony hatását.

ezt tejfakasztásra (Kreinbacher Brut Nature)
ezt Húsvétra (Heimann és Fiai Kadarka)
Bringával járok dolgozni, hogy kerüljem a tömegközlekedést, egy hév utat veszek csak igénybe. Ez odáig fajult, hogy bringával is vittem ki borokat a vásárlóknak. Ez volt a munka legtutibb része, napsütésben tekeregni a budai dombokon-hegyeken. Cserébe sajnos futni nem jutott időm és energiám.
Amikor végre otthon voltam, Húsvét után, akkor majdnem minden nap futottam vagy végeztem erősítést. Korábbi napszakban is tudtam futni, napsütésben, nem este 9-kor. Új útvonalakat, köröket tudtam felfedezni, kipróbálni. A lezárások miatt részben kényszerűségből is :)

motiváció: megjött az elmaradt befutóérem
A legrosszabb a helyzetben a bizonytalanság. Megtartják-e a versenyeket, tudok-e menni az új időpontban? Nem csúsznak-e össze a futások? Hogyan időzítsem a formámat?

kerti munka mint fizikai felkészítő
Mindenesetre most hosszú futásokat végzek. Majd verseny előtt 3 héttel jöhetnek a gyorsító edzések. Jó formában érzem magam, a mozgás megvan. A táplálkozásomon kell javítani, értsd: sokat ettem és ittam, persze stressz meg Húsvét, de majd némi diéta szükséges lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BSZM második nap: Fonyód-Szigliget

A boglári szálláson laktak más futók is, ők elvittek kocsival a rajtba, ez nagy segítség volt. Kocogtam 10 percet bemelegítésként, pacsiztam...